onsdag 30 november 2016

Kaptenens logg: 30112016.

fnews

bröl, vilka sämstiga (ja, det är ett ord. Lovar) nätter vi har just nu. Så himla sämstiga (still a word)! Jag är en zombie. Hela natten och hela dagen. Börjar ta ut sin rätt på psyket, är skakig och instabil med cirka världens sämsta nerver - varvat med en superspeedad övertrötthetsfnissig person, det hör du ju själv att inte är någon slags liv. Längtar till helgen. Ska byta med Sami och sova i Iskalla Rummet (börjar kanske bli dags att vrida igång värmen där nu) så han får sova med fröken vakna-varje-timme-och-vråla. Rättvist. Saknar de första månaderna då vi fick sova hela nätter fast vi var inställda på konstanta uppvak. Vår bebis utvecklas åt fel håll! Eh. Eller nja. Hon har nu på kort tid lärt sig åla framåt, sätta sig upp, krypa på knäna, plocka upp små saker och undersöka dem från alla vinklar och sådant. Gissar att det är vad som spökar. Och alltid tänderna.

nåja. Om en stund kommer Bönderna på TV och vi har kanelbulleglass att dela på. Alltid något. I morgon är det december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).