onsdag 9 november 2016

Ett litet snöodjur.

7
12
3
45
6

6 kommentarer:

  1. Känns som jag bara åh:ar över bilder på Tova, men kan inte låta bli när hon är så söt!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, åh:a på du! Jag gör samma - tittar på bilder på henne när hon sover och ropar till Sami: "men åh, titta vilken gulliiiiiig!" ;D

      Radera
  2. Vilka suuperhärliga bilder!! Så knäppt med så mycket snö i november dock. Jag är helt årstidsvilse!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Ja, men samtidigt känns det som att det var så här när vi var små? Ska lura i Tova samma sak! "När du var liten var det aaaalltid så här mycket snö i november seddu!" ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).