fredag 25 november 2016

Det är nu det börjar.

lilljul

tänk att det alltid lovas skitväder till lilla jul, det slår aldrig fel. I morgon ska det tydligen regna, men vi har förberett med stövlar och paraply så det ska nog gå bra. Vi får finfint sällskap med oss till marknaden och när vi kommer hem igen ska vi äta risgrynsgröt och dricka julmust. Bara Sami har fått Tova att sova (tror att de båda sover just nu...) ska vi pynta det sista inför lilla jul. Ska definivt (ja, jag vet att det heter "definitivt" men hur kul är det?) se till att Tova blir lika julpepp som jag, ehe. Det kostar så lite att vara extra glad för små saker. Puss och hej!

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).