tisdag 15 november 2016

Denna dagen.

lykt
09112016.

nog är det lite tråkigt ändå, att vår lilla tidiga vinter regnade bort. Mot eftermiddagen i dag var gräsmattan gräs igen och inte fluffig snö. Vi har slut på ved hemma och jag har kalla fingrar, tår och nästippen är en liten isbit. Sami har med sig ved från bygget och snart är han hemma. Lillis vrålade mig i örat och gnällde cirka en timme vid läggning. Nu sover hon i alla fall. Jag dricker mitt favoritte och försöker varva ner. Pepparkakorna är snart slut. Igen. Jag längtar efter en varm dusch.

2 kommentarer:

  1. Jag har pepparkakor och i detta väglag som råder nu så hade jag faktiskt kunnat tänka mig att leverera dem! ♥

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).