torsdag 17 november 2016

Bakom kulisserna.

i går hade jag den svettigaste fotosessionen med Tova på länge, i takt med att hon blir rörligare och därmed vet att hon kan göra massa saker, blir hon också svårare att få att göra som en vill. Eh. I går var det alltså dags för julkortsfotografering! Tänkte mig henne i tomteluva, omringad av julgransbollar och sittande på sin namngivningsfäll. Ja, okej. So far so good. Så skulle idén förverkligas. Luva? Nej, det ville hon helst inte ha, men gick med på det om hon fick leka med rekvisitan. Bakgrund? Nämen det är väl överskattat, mamma? När jag fotograferat klart var jag helt säker på att vi skulle behöva göra om fotograferingen nästa dag, men hittade några guldkorn, som tur var! Varför jag var orolig?

för att de flesta bilderna såg ut som följande:

1bts
2bts
3bts
4bts
5bts

kan säga att jag redan börjar bli nervös för nästa års julkort... kanske jag får illustrera ett istället? Ehe.

8 kommentarer:

  1. TRO DET ELLER EJ, men bland de FEM första bilderna i årets julkortsession fanns de två perfekta! DET FINNS HOPP!!!! Sen klättrade ungen ner o började kasta julgranskulor omkring sig i vild hysterisk glädje. Ska bli spännande att se hur länge julgranen får stå...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅHÅ! Nåmen då väljer jag att tro på dig då! Hahaha, ja, vi tänkte inte ens ha en gran i år, så det lär vara lajbans nästa år ;D

      Radera
  2. Alltså, de är bra söta de där bilderna <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ja, det tycker jag med - även om de nu inte riktigt var som jag hade tänkt mig ;) <3

      Radera
  3. ÄLSKAR den här bildserien!! Skicka hela bunten, tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha, ska visa sen vad det blev för bild sist och slutligen :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).