måndag 3 oktober 2016

Min hörna.

hörn1
hörn2

Sandra ville att en skulle visa hur det ser ut där en jobbar, men jag har ju ingen "riktig" arbetsplats just nu. Jag är ju mammaledig och planerar vara det ett tag till, men där jag sitter och gör mitt pyssel - som inte involverar Tova - ser det ut så här. Här redigerar jag bilder, bloggar, skickar mejl, illustrerar, skriver och så vidare. Eftersom det här boendet bara är temporärt (och vi flyttade hit med vetskap om dess flyktighet), är det väl inte riktigt ordnat så som jag skulle vilja ha det. Men ja, det duger för tillfället. Efter att jag skaffade min stationära dator tycker jag att jag får mer gjort, vid laptopen blev det mest ett evighetsscrollande på Internet. Älskar att ha stor skärm!

6 kommentarer:

  1. oo, skulle också vilja ha en stationär dator... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. skaffa, skaffa! Du kommer inte att ångra dig :D

      Radera
  2. Om det blir ett hus någon gång så ska nog jag också köpa en stationär dator :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det tycker jag! Blir som mer gjort för när en sätter sig här så har en ett mål! ;)

      Radera
  3. Vilken mysig hörna! Och gud vad skönt med en stationär dator med stor skärm :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Javisst, efter åratal med laptop känns det som ett uppbyte :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).