söndag 23 oktober 2016

Lillis och jag.

lill

sa åt Sami att fotografera mig och Tova tillsammans i dag, kan ju vara roligt att ha bilder med henne och oss när hon blir äldre. Blir ju lätt så att det bara är hon som är på bilderna. Hittade sedan liknande bilder som togs fem månader tidigare. Så liten och slapp hon var! Då hade hon precis börjat växa ur storlek 56 och nu har hon på sig en pyjamas i storlek 74/80! Det är nog sant, som de säger, det går fort när de är små! (Notera gärna hennes attitydliga mittefinger på ena bilden)

lill2

10 kommentarer:

  1. Det går verkligen fort! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken stor liten tjej hon är nu! Så häftigt och härligt och lite vemodigt till tänka på hur snabbt utvecklingen går

    SvaraRadera
  3. Oj vilken skillnad! Så himla fina ni är <3

    SvaraRadera
  4. ÄLSKAR det här! Åh, så fina ni är och så häftigt att det händer så mycket på ändå så kort tid!

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).