torsdag 6 oktober 2016

Kaptenens logg: 06102016.

t1
t2
t3
lilla isbjörnen.

ja, här sitter jag - min idiot - och är hungrig. Huset fullt med mat men jag är liksom inte sugen på något. Svårt. Extra svårt, eftersom jag valde att beklaga mig här istället för att gå och äta till exempel en fil. Jag ville mest berätta att vi hade fullt program i går, jag och Sami. När han kom hem slängde vi i oss någon form av middag och sen städade vi huset, såg på Bonde söker fru och sen lagade vi puré till Tova. Någonstans där hanns det med läggning av bebis och dusch. Puh. Nu är det rent och fint, men luktar lite blomkål (blev broccoli-blomkålspuré till lilla fröken Fnork). En kan inte få allt.

i dag har Anna och jag bestämt att vi ska dricka te och sedan gå på vagnpromenad, om inte barnen är gnälliga, då gör vi tvärtom. Blir nog bra. Återstår att se vilken väg vi ska gå. Hm-hm-hm. Det finns inga gång- och cykelbanor här och är rätt trafikerat ändå, speciellt på eftermiddagar och kvällar. Dåligt. Nåja. He ornar säj.

4 kommentarer:

  1. Men herregud så söt hon är!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Är skeptisk till att jag faktiskt kunnat tillaga något så gulligt - men uppenbarligen ;)

      Radera
  2. Te blev det ju inte >_< Men det var en trevlig promenad :D

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).