fredag 21 oktober 2016

Hej, hej!

ettpunktfyra1
ettpunktfyra2

vad står jag och pekar som en besatt liten tätting på? Ja, nämen, det är ju här nu! Mitt nytillskott i kamerafamiljen: Nikon AF Nikkor 50mm f/1,4D. Jag har bara hunnit ta några testbilder, men hittills är jag så nöjd! Skärpan är skarpare, färgerna grannare och ljusupptagningen hur fin som helst - vilket kan behövas nu när mörkret närmar sig Norden. Tänk bara vilka fina julbilder jag kan ta! Eller ja, höstbilder också för den sakens skull. Allt blir bättre!

8 kommentarer:

  1. GillaGillaGilla på den :D

    SvaraRadera
  2. Åh, skönt för dig med nytt objektiv! Älskar det där :)

    SvaraRadera
  3. Gick just genom lite bilder från 2003-2005 - som man tyckte var bra och skarpa då :) Blir bra det där nytillskottet.

    SvaraRadera
  4. Åååååh!! Det kliar verkligen i fingrarna, jag vill beställa ett fast 30mm f/1,4 nuuuu :( haha åh.

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).