torsdag 6 oktober 2016

En vagnpromenad.

utågå

bilderna ovan: en Elma som somnade rätt snabbt, en färgglad Anna och en nedcabbad Tova som väntade ännu en kvart innan hon stängde ögonen. Vi tog sjukilometersrundan och fick en hel massa samtalsämnen avklarade. Framtid och nutid och dåtid. Tio år har vi varit vänner, Anna och jag. Det är ju ändå rätt bra gjort av oss! Nu försöker vi vänja barnen vid varandra, så de också blir vänner i framtiden. Annas mormor och min gammelmormor var faktiskt väldigt bra väninnor, de också!

2 kommentarer:

  1. Fler såna rundor, tack :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. absolut! Men nästa gång kommer vi nog till er, ni har ju riktiga promenadstråk alldeles i omnejd :D Tack själv, ni är bästa promenadsällskapet <3

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).