torsdag 6 oktober 2016

Elma och Tova.

sist fröken Dahl och fröken Häggblom träffade varandra, var den senare i sitt 19-veckorssprång och därför inte helt intresserad av någonting. I dag träffades de igen och det var riktigt roligt att se att de verkar komma rätt bra överens. Så överens en snart-halvåring och en snart-ett och ett halvåring kan komma, i alla fall. Tova var glad och trevlig (underförstått att Elma var glad och trevlig, är sällan på annat vis) och hummade och kikade och Elma svarade och la huvudet på sned som en liten tant. Gullnosarna!

et1
et2
et3
et4

4 kommentarer:

  1. Så mysigt! Ser verkligen ut som att Tova pratar på de två sista bilderna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ja, hon gjorde ju det, "hu-uum" sa hon :D

      Radera
  2. Och min linslus sitter ju precis still framför kameran ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha, ja, jag sa ju det, att du närt en liten poser vid din barm ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).