måndag 12 september 2016

Morr'n.

q1
q2
telefonbilder från helgen, måste förbanna bli bättre på att ta med "riktiga" kameran igen.

måndagen till ära lät både bebis och sambo mig sova hela natten, tack för det! Tova vaknade först 08:15 för mat, så vi steg upp då istället för 09. Tänkte att det inte kändes så värt att mata henne, somna om och sedan stiga upp efter en halvtimme, ibland måste en anpassa sig lite. Försöker få till en brasa i kaminen, men det är segt. Vill inte riktigt ta sig. Vet inte hur varmt det är utomhus, men inomhus känns det rått i luften så jag försöker elda bort det. Efter att Tova hade ätit stod vi i fönstret och tittade på ett rådjur under äppelträden, Tova tyckte inte det var superspännande direkt. Ehe. Nu vilar hon igen, hoppas att hon får till lite längre än en halvtimmes paus nu. Hon blir så mycket gladare så.

annars då? Nja, nä, inte har det hänt så mycket spännande. Vi har varit på bygget, på Östergårds, haft besök och ätit kaka. Det kan väl sammanfatta helgen rätt bra.

4 kommentarer:

  1. Men va, är det tidsskillnad mellan Sverige och Åland? Får inte ihop ditt inlägg annars :P Kass jag är som inte vet sånt och inte orkar googla. Ehee.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, japp! Åland hör till Finland och ligger en timme före Sverige :)

      Radera
  2. åååh vad fina bilder <3 :D

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).