fredag 23 september 2016

Kaptenens logg: 23092016.

vagni
22092016.

blörgh, sitter och stirrar på ett kuvert från Alandia Försäkring och veeeet att jag borde fylla i och lämna in en försäkringsansökan. Jag vet också att jag borde ha gjort detta i maj, men jag hann inte då. På riktigt. Jag hann inte fylla i en blankett. Nåja. Sen glömde jag bort det. Nu hinner jag kanske, för nu har dagarna stabiliserat sig lite jämfört med då.
I går hade vi en väldigt bra dag, jag och Tova. Sådär att jag tänkte att det var så här jag föreställde mig att det skulle vara att vara hemma med bebis. Tog ju bara nästan sex månader. Vi busade och lekte och åt tillsammans och sen vilade hon ordentligt och vi kom oss till och med ut på en timmes promenad! Det var roligt, hela dagen! Inget avgrundsvrål och inga tårar.
Väldigt tacksamt. Det återstår att se om den här dagen blir lika bra, men gårdagen lever jag länge på. Trodde för övrigt nästan att det var fredag i går, av någon anledning.

4 kommentarer:

  1. Jag hade ju fredag igår eftersom jag är ledig idag :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. every day is caturday för oss, men tror jag tänkte att det var fredag för den förflöt så smärtfritt ;)

      Radera
  2. Hoppas att dagen blir lika bra som gårdagen! Jag håller tummarna.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. lördagen var nästan ännu bättre! I dag blev Tovas dagsvilor störda så hon var mest trött och gnällig - svårt med bebisar och att lyckas tillgodose deras sömnbehov när en inte är hemma :/

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).