fredag 23 september 2016

Förra året.

23a
03:20 befann vi oss i Långnäs den 23:e september 2015. Vi skulle på KUB-test och sedan till Borgå för att kika på spisar.
23b
två trötta muppar på färjan. Den i mössa spenderade cirka hela resan med att spy. Någon ska göra det också, tänkte jag.
23c
efter KUB:en där vi fick höra Semlans (= Tovas) hjärtslag första gången, drack vi smoothie. Sedan åkte vi vidare mot Borgå.
23d
i butiken där fanns en diversenhet av ... diverse. Vi beställde en vedeldad köksspis och tog med oss lite krimskrams hem.
23e
på hemvägen lodade vi runt i en galleria och sista bilden är från Viking Grace. På väg hem igen och jag var så trött.

2 kommentarer:

  1. Ett rätt omvälvande år har gått. Tur att ni fick er spis, vår verkar vara svårare att framkalla :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, verkligen! Jo, kanske de håller på och flyttar nu? Du hade provat ringa fler gånger, va? :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).