lördag 24 september 2016

Ett foto i timmen, lördag.

i dag har Anna och jag haft en EFIT-dag, alltså dokumenterat dagen med ett foto i timmen. Så här såg min dag ut:

0900
09 - har precis stigit upp och äter frukost till det här glada men suddiga sällskapet.

1000
10 - övar på att rulla hela varvet runt och vilar lite.

1100
11 - Tova sover och jag läser bloggar och pysslar med hennes Första År-bok.

1200
12 - väntar på att Tova ska vakna, passar på att egopixxxxa.

1300
13 - matar och packar in nyvaket Tovatroll i bilen.

1400
14 - hänger på nya Köks-meny. Blir sugen på en hel massa nya köksgrejer.

1500
15 - packar ihop Tova igen och beger mig hemåt.

1600
16 - diskar efter lill-middagen medan Tova sover.

1700
17 - scrollar Instagram och väntar på att Tova ska vakna och att Sami ska komma hem.

1800
18 - lagar till stor-middag. Det blir tacopaj! Tova får äta kvällsgröten när vi äter middag.

1900
19 - har precis ätit klart och pratar lite med Tova medan Sami äter klart.

2000
20 - Sami nattar Tova och jag plockar fram glassen.

2100
21 - Tova sover och vi tittar på Broadchurch och chillar.

8 kommentarer:

  1. Bilden på dig och tova är så söt ♥

    SvaraRadera
  2. Älskar detta koncept! Jag hade faktiskt också ett foto i timmen på min lördag, somnade dock rätt oväntat igårkväll så har inte kikat över bilderna eller gjort inlägget än. Men gillar det så mycket! Känns fint att liksom hänga med i någons dag såhär :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Jag gillar det också, precis som du säger får en ju se någon annans vardag på ett annat sätt än en kanske annars får! :)

      Radera
  3. Åh det här ska jag också göra en vanlig vardag :-) Bästa sättet att dokumentera på ju. Tack för inspirationen och vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det tycker jag, nästan mer intressant att se andras vardag än när de flänger omkring och är så upptagna ;) tack så mycket!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).