söndag 21 augusti 2016

Veckan som passerat.

intey

har sett det här konceptet på ett flertal bloggar på sistone, att istället för att bara sammanfatta veckan som gått, så betygsätter en händelserna under veckan med ett till fem plus (ett motsvarar lägsta betyget och fem högsta).
Tyckte det lät roligt, så here we go:

+ + + + +
Tova vände sig från rygg till mage alldeles själv

+ +
nu går det knappt att få henne att ligga på rygg, utan jag måste hela tiden springa till henne och vända henne tillbaka innan hon blir arg. Hon fastnar rätt ofta under sitt gym när hon rullar omkring

+
vi blev alla tre förkylda

+
jag blev mest sjuk av oss alla med igensvullen hals och feber

+ +
Sami kunde komma hem från jobbet och "passa" Tova medan jag febrade

+ + + +
medan jag var till sjukhuset var Tova med mormor och träffade bland annat politiker

+ +
fick ett ganska knarkigt blåmärke i armvecket av blodprovet

+ + + + +
Tova skrattade massor när vi lekte tittut bakom soffan

+ + + +
mest skrattade hon om hon fick stå själv och luta mot soffans ryggstöd

+ + + + +
badade Tova och hon tyckte inte alls att det var hemskt - log under badet och allt!

+ + + + +
Sami och jag tog oss "vuxentid" efter att Tova somnat på lördagen, tittade på Monsters vs Aliens

+ + + + +
Tova var hos mormor och morfar på söndagen och jag stannade hemma

+ + + + +
badade badkar första gången sedan jag var gravid

+
dock har blandaren fastnat och ger bara ut kokhett vatten

+ + +
men jag löste det genom att hälla i två hinkar med kallt vatten

bilderna ovan i inlägget kommer från min Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).