måndag 1 augusti 2016

Ur bildmapp 0777.

Så var det dags att kika i min hög av arkivmappar igen, den här gången är det Anna och Amelia som står för önskningen! Vi öppnar på deras begäran mapp nummer 0777 - datumet är den åttonde mars tvåtusenelva, dagen efter att Sid flyttade in hos oss! Vi bodde i lägenhet och vår första katt, Elvis, tog ut sin understimulans på mig och Sami med klor och tänder, därför tänkte vi att han kanske skulle må bra av en kompis. Och ja. Det gjorde han! Efter att Sid flyttat in hos oss slutade Elvis attackera oss, istället busade han och Sid dag och natt. Två katter och ingen blodspillan! Win!

777a
777b
alldeles bedårande liten kattbebis!
777c
... någon höll inte med om ovanstående. Elvis var mycket missnöjd med arrangemanget från början.
777d
777e
777f
Emil kom på kaffe efter skolan och passade på att gosa kisse.
777g
klätterkatt!

4 kommentarer:

  1. Såklart Amelia önskade den mappen, vem vill inte titta lite extra på denna söta kissebebis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ja, jag tyckte det var lite passande! ;)

      Radera
    2. Amen, vilken söt en! Vi ska precis skaffa en liten kompis till vår katt, och har varit lite orolig för hur det ska gå, men nu blev jag lite lugnare ;)

      Radera
    3. det kommer gå bra! Låt dem känna av varandra först och var bara där för att avblåsa eventuella bråk i början :) vår första kisse är en mes och nummer två lite stöddigare, så det gick fint ;) vi brukade också smyga kattungen bredvid den större katten när han sov, ehehe ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).