tisdag 16 augusti 2016

Mörp.

.. eller "hmphf" som jag också kunde ha satt som rubrik. Vi är förkylda. Går omkring med någon slags man flu och hostar och snörvlar. Till och med den minsta av oss, eller ja, hon går ju inte riktigt än. Jag sitter i skrivandes stund och äter halstabletter som om det inte fanns någon morgondag. Förutom halsont har jag huvudvärk och jag är så less. Har absolut ingen lust att vara sjuk. Speciellt inte så här mesigt. Inte för att jag vill vara mer sjuk heller, jag kunde helt enkelt skippa hela alltihopet. Ja.

tack på förhand.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).