måndag 29 augusti 2016

Kaptenens logg: 29082016.

imorgon ska vi på återbesök till läkare med Tova, kan inte säga att medicinen hjälpt något nämnvärt. Hon spyr fortfarande en hel del, kan väl räkna med att det fortsätter så ett tag till. Hm. Idag åt hon sämre igen, men fick i alla fall i sig hela sin lilla portion morgongröt och smakade på morotspuré. De säger ju, de som vet, att bebisar äter det de behöver äta. Jag vet inte med det. Försöker tro på det just nu. Dessutom har hon varit mestadels glad och pigg idag. Kommer antagligen kolla längd och vikt imorgon, så visar det sig om jag har skäl att oroa mig.

idag har jag glömt bort vad det är för dag cirka tretusenfemhundrasjuttio gånger, tänkt att vi har missat läkartiden och allt sådant. Himla tur att vi inte har så mycket saker att ta itu med på dagarna, hade antagligen glömt bort hälften. Det blir så när en sover som en trasig säck på nätterna. Jaja. Det ska väl vara övergående, hoppas jag. Nu: time for tea (vet inte varför det behövde vara på engelska, har ju knappt svenglat alls i det här inlägget! Kanske därför).

spalleralla

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. så frustrerad bebis i fortsättningen av rumpan - "varför kommer jag inte framåt?!?!?!?!" ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).