söndag 21 augusti 2016

Kaptenens logg: 21082016.

badi

står emot lusten att skicka ett "hur går det?" till mamma som är Tova-vakt idag. Jag vet ju att det går bra men - tusans bananer - när jag inte kan slappna av? Så fort inte jag har uppsikt över Tova blir jag så här. Håh. Hoppas det blir bättre med tiden. Sami är på bygget och tog med sig Tova ut i morse, jag är hemma och försöker driva sista förkylningen ur kroppen. Har hittills badat varmt och druckit två koppar kaffe. Eh. Hur nu det ska kurera vet jag inte, men det kan ju inte skada. Säger vi.

försöker klura till några blogginlägg som jag kan fortsätta pyssla med vartefter, det blir ju så när barnet endast sover halvtimmar på dagen. Hinns liksom inte sitta och putsa på ett inlägg och få det klart samma dag längre. Men. Förkylningen har gjort min hjärna till smet, så det blir mest ingenting med det. Nåja. Stressa hjälper ju inte heller. Jajaja.

hur som helst känns det väldigt lyxigt både för min och Tovas del, att vi har nära till både far- och morföräldrarna. Bra för Tova som får umgås med någon annan än mig hela dagarna och bra för mig som kan få en liten andningspaus i veckorna!

nu: klura vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).