torsdag 25 augusti 2016

I skötväskan.

tänkte jag skulle göra ett sådant här inlägg idag och visa vad som finns i vår skötväska. Som jag tidigare nämnt, är jag inte mycket för att släpa runt på en massa extra grejer så det som finns i väskan är väl det allra nödvändigaste.

stv1
skötväskan köpte vi begagnad. Har en Brio skötväska, Emmaljungavagn och Britax babyskydd!

stv2

1. skötunderlägg
2. våtservetter
3. blöjor (kan de byta ut fotbollsblöjorna nu? Är så trött på dem)
4. bindor
5. salvor, Bepanthen och Humektan
6. plåster
7. dukar
8. pärm för all things Tova
9. ersättning och flaska (ligger en napp här också, men den brukar inte vara med)
10. ombyteskläder och mössa

och, eftersom jag inte orkar ta en skild väska när jag har med skötväskan:
- plånbok, telefon och nycklar

2 kommentarer:

  1. I skrivande stund så vet jag inte ens var vår skötväska är, tror den åker runt i Simons bil? :p Kan alltså konstatera att jag är oerhört glad att jag inte köpte en skötväska för 80€ som vissa gör utan köpte en vanlig väska för 9,90€ istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ja, absolut! Vi köpte vår för 5€ :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).