fredag 26 augusti 2016

Höstlista (nr. 2).

hla0

Vad kommer du äta i höst?
varm mat, sommaren går ju mest åt att äta sval mat som typ sallader.

Vad kommer du dricka i höst?
te, kaffe, varm choklad. Säkert tjuvstartar jag och dricker lite glögg också, ehe.

hla1
hla2

Vilket klädesplagg kommer användas flitigast i höst?
antagligen min regntäta jacka och kängorna.

Hur kommer den typiska höstdagen se ut?
det beror lite på Tova. Är svårt att planera något i förväg ännu. Men jag antar att dagarna kommer varvas med lek, matning och vagn- /selpromenader.

hla3
hla6

Vad kommer du läsa i höst?
ehe, lycka till att läsa något med en bebis som sällskap, förutom pekböcker då.

Vad kommer vara din största förändring i höst?
janå, från förra hösten så är största förändringen att jag blivit mamma och kaikar runt med en liten person överallt.

hla5

Vad kommer vara din största utmaning i höst?
att hålla humöret uppe under de grå dagarna när/om bebis bara bråkar.

Vad är det bästa med din höst?
att jag får ha den tillsammans med dem jag tycker om.

Vem kommer du mysa under filten med i höst?
min lilla familj, så klart.

hla4

lista via Carola.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).