lördag 27 augusti 2016

Gräsänka.

ob1
ob2

dagen förflöt utan några större komplikationer, lite protester vid sovstunderna på dagen men det är ju inga ovanligheter. Gick och la mig med Tova två gånger under dagen och vi sov en timme per gång, annars drar hon mest halvtimmespass som vanligt. Idag åt hon bra också, så skönt, hon har krånglat med maten de senaste två veckorna och jag har varit orolig att hon kanske inte går upp i vikt som hon ska. Mitt lilla knas. Så har vi busat lite och hon har skrattat och nu ligger hon och sover för natten. Jag lyckades även med konststycket att duscha fast jag är ensam hemma med henne, det gick bra. Skönt att jag oftast kan lita på att hon sover på kvällar och nätter för tillfället.

nu är alla katter inne och utfodrade, så det börjar väl bli dags att borsta framtanden och joina Tova i sovrummet.
Puss och godnatt.

4 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder Hanna! Älskar tonen i dem!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder. Tycker också om att läsa dina vardagsreflektioner, påminner mig om förra hösten och känner mig lite mindre ensam om det här livet.

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).