måndag 1 augusti 2016

Ett år sedan idag.

o1
o2

som rubriken avslöjar, var det ett år sedan idag vi fick plus på stickan - alltså fick bekräftat att vi var gravida! I min mage låg en hemlig liten Semmel-Tova och jäste. Det första testet tog jag idag förra året och det andra tog jag den tredje augusti, för vi vågade inte tro på det där svaga lilla strecket. Efter detta följde en orolig tid, då vi så klart inte kunde vara säkra på att det verkligen skulle bli en bebis, men det blev det! Älskade lilla Tova, vad glad jag är att just du kom till oss

6 kommentarer:

  1. Häftigt att det var just Tova som växte där inne ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, helt knasigt när jag läser mina graviduppdateringar och bara vet att det var hon där inne. Känns verklighetsfrånvänt <3

      Radera
  2. Ååh, vilket fint inlägg, Hanna! Så magiskt att det var just er Tova där inne redan för ett år sedan :)

    SvaraRadera
  3. Så otroligt fint. Och så otroligt knäppt att tänka när det väl är ute. Eller, det tycker i alla fall jag. Önskar jag dokumenterat lite mer när jag väntade Algot, men jag vågade helt enkelt inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jamen ja! Det tycker jag också! Att den där lilla, lilla bönan var Tova. Helt sjukt. Nä, det var nästan så att inte vi heller vågade <3

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).