torsdag 4 augusti 2016

En trött och en återfunnen.

precis när jag skulle gå ner till de närmsta postlådorna med "har du sett Elvis"-lapparna, stod han i fönstret och ville in. Knasiga katt. Som att han bara väntat tills vi saknat honom ordentligt först. Håller för övrigt möjligen på att få magsår med bebis idag, hon är expert på att göra sig själv övertrött vid dagsvilorna. Orkar inte skriva mer än så, nu tänker jag lägga mig på soffan de här tjugofem minutrarna (ja, hon somnade ju för fem minuter sen...) jag har kvar av "vila". Så det så.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).