onsdag 31 augusti 2016

Dagens konstaterande:

det börjar nog bli dags att sänka Tovas sängbotten om vi fortsättningsvis ska ha hennes säng vid vår, i morse var det andra gången hon rullade över till vår säng. Det dunsade till i sängen två gånger så jag måste undersöka vad det var, och där låg Tova. Upp och ner och i någon konstig vinkel, sprattlande som en sälkut. När vi tvättar hennes babynest (som för övrigt börjar bli alldeles för litet, tråkigt nog) hålls hon liksom inte kvar i mitten av sängen, utan snurrar och ligger fel väg och rymmer tydligen ur sängen. "Det är så roligt när bebisar blir mer rörliga", ja - medan de är vakna!

2 kommentarer:

  1. Den där frasen har jag använt ja, men som sagt det är medan de är vakna! >_< Elma kom också ner i vår säng ett par gånger innan jag insåg att det var dags att sänka sängbotten ;)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).