onsdag 24 augusti 2016

But if you're bored then you're boring.

kl

pratade med min doktor idag, fick OK att göra som jag vill med min medicinering. Förstås inte så konstigt, eftersom det är min kropp det gäller. Nåja. Ska prova nu och göra som vi kommit överens om. Så jobbigt när kroppen krånglar. Tycker den får ta och skärpa sig. Gärna precis nu. Hör du det, kroppen? Skärp dig! Annars känner jag fortfarande av efterdyningarna från förkylningen, huvudet är tungt och kroppen värker. Gick och la mig med Tova idag, är så slut som människa. Livet, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).