söndag 3 juli 2016

Ur bildmapp 1004.

vi fortsätter rota runt i mitt bildarkiv, nu har det blivit dags att göra Susanne till lags och öppna mapp nummer 1004! Den sextonde september tvåtusentolv gick Anna och jag på en liten promenad i Möckelö (jag bodde alltså på Möckelö då, hade kanske varit lite random annars) och satte oss på en brygga för att picknicka saft och kaka.

1004a
jag såg ut så här, dagen till ära.
1004c
1004b
Anna hade bakat kaka. Vill minnas den var mycket godkänd!
1004d
1004e
1004f
så tittade vi på färjorna, åt kaka och drack saft och sen gick vi hemåt igen!

4 kommentarer:

  1. Lite kul att jag nu bor på möckelö istället :)

    SvaraRadera
  2. Alltså, mitt hår där var ju kärlek <3 Både tjockt och fin färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det var fint :) men nog är det minst lika fint idag också ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).