måndag 11 juli 2016

This is a low flying panic attack.

måndag. Igen. Har redan varit vaken alldeles för många timmar, kunde inte somna om efter ett brutalt uppväckande av bebis som tappat sin napp. Hon sover dock nu, hade kunnat försöka göra samma. Vet att jag bara hade stört henne med mitt snurrande. Idag ska vi till doktor med henne, vet inte vad jag väntar mig. Kanske ingenting. Kanske för mycket. Hm. Sen ska jag klippa mig och har separationsångest för håret. Det var så fint igår kväll, bara för att jag bestämt mig för att klippa kort idag. Blir så trött på mig själv. Nu ska det bort - hejdå, hejdå.

avslutar med bilder från 2009 då jag gjorde cirka samma hårresa (och var väldigt nöjd efteråt):

va

och ja, bilderna på bloggen ser muppiga ut just nu. Får bara felmeddelande när jag försöker gå in i koden och se om något hänt. Jag har skrivit på support-forumet och sett att fler har samma problem. Ett halvår funkade det ju bra, Blogger. Hoppas det ordnar sig under dagen. EDIT: Det verkar fungera igen nu - hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).