fredag 29 juli 2016

Picknick i det gröna.

sedan vi gick ut gymnasiet 2009 har ett gäng av oss hållit kontakten och försökt träffas åtminstone en gång i året, på våra glöggkvällar. I år tyckte vi att det nog var dags att träffas ännu en gång under året, så vi styrde ihop en picknick och träffades allihop! Så roligt att träffas, och så roligt att träffa alla nya medlemmar i vår lilla "klubb"! Sedan sist har ju Tova kommit och Becci blivit mamma till lille Matteo!

blogg1
blogg2
blogg3

nu hoppas jag att vi alla ses, senast vid jul igen!

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).