torsdag 7 juli 2016

Nytt nytt nytt.

fe1

som ovan har min header sett ut sedan mars förra året, den speglade kanske livet just då. Innan omställningen till gravid och sedan att bebisen kommit ut. Jag har länge velat göra en ny version av headern, men lite mer bebisrelaterad - för det är väl egentligen det som har ändrat i mitt liv. Jag är ganska samma människa med ganska samma intressen och sådant där, men jag har nu ett mycket gulligt bihang i de flesta situationerna. Resultatet blev som nedan:

fe2

2 kommentarer:

  1. Så HIMLA FINT att låta headern utvecklas med livet, men att du ändå behåller estetiken och så mycket av känslan. Syns ju direkt var jag hamnat när jag klickar mig in, men samtidigt hajade jag till på att något var nytt. Bravo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad glad jag blev av din kommentar! Tack så jättemycket! <3

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).