söndag 17 juli 2016

M-kay.

får i nerverna på hur bloggen ser ut nu igen. Bilderna är små fjuttisar och jag kommer inte åt min kod. Blogga på Blogger, sa de. Det blir bra, sa de. Alla bara ljuger. Det värsta är ju att det var fixat härom dagen men kom tillbaka. Va. Kom igen. Tydligen måste en lägga till bildtext i bildtextrutan under bilderna för att de ska se rätt ut. Dåligt. Jag lär ju inte gå igenom alla mina tusentals bildinlägg och sätta text för alla bilder. Nej. That will not happen.

håller tummen för att det här är fixat imorgon och att jag slipper riva mitt hår mer.

matt
20102007. Då jag uppenbarligen inte räknande matematik. Tänker att Blogger/Google har samma svårighet med detta.

2 kommentarer:

  1. Men gud vad konstigt, jag har aldrig haft nåt sånt problem med blogger :/ Däremot försöker jag ändra bredd på min blogg med +200 pixlar och då kommer allt gammalt bli fult vilket ger mig såån ångest haha. Vi får åka på arbetsläger och bara sitta en vecka och ändra storlek på gamla bilder....

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä, allt det här verkar bara drabba mig :( åååh, I know the struggle! Jag började min bloggkarriär med bilder som var 610 pixlar breda och nu har de blivit hela 900 pixlar breda = ser ut som skit och ingenting när en går tillbaka. Ja, alternativt hyra in någon som gör det åt oss ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).