söndag 24 juli 2016

Kaptenens logg: 24072016.

blip

så var namngivningskalaset överstökat och vi är inne på de sista timmarna av Samis sista semesterdag för den här gången. Känns tungt, det sistnämnda. Även om han varit på bygget från morgon till kväll de senaste veckorna, så har jag ju vetat att han kunde komma hem när som helst om livet skulle blivit övermäktigt någon dag. Nåja. Vi har kommit en bra bit framåt på bygget ("vi" och "vi", jag har mest haft en bebis på armen) under veckorna som passerat och snart, snart kan vi beställa köket! Det är verkligen nära nu! Vet inte ens hur jag ska förhålla mig till det, det har varit en dröm så länge och snart går den i uppfyllelse. Knasigt. Ska bli så. f r u k t a n s v ä r t . skönt när sista flyttlasset är på plats.

kalaset i lördags gick bra, så klart. Vi valde att hålla det rätt enkelt och i princip utan program och det passade oss bra. Ska visa bilderna bara jag får dem från min fotograf. Vi var dock så himla slut på kvällen efteråt att vi mest bara låg på soffan som två extra dynor. Ehe. Nåmen, det blev väldigt lyckat ändå!

2 kommentarer:

  1. Om livet blir alldeles för övermäktigt nu under augusti och sen på måndagar så vet du att du alltid kan höra av dig till mig :) Får jag testa på livet som tvåbarnsmamma en stund ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för erbjudandet! Kan bra hända att jag gör det! :) <3

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).