måndag 4 juli 2016

Den materiella glädjen.

jumps

började leta efter jumpsuits för ... fem-sex år sedan men då var de så klart inte i mode så det gick inte att hitta en endaste en. För någon vecka sedan kikade jag runt på Ellos och hittade tre mycket fina som jag beställde med förhoppning att de skulle sitta precis som jag ville (löst, luftigt och pösigt) och det gjorde de! Det kliar lite i fingrarna att beställa hem ett par stycken till och sedan aldrig behöva klä mig i något annat än just jumpsuits. Eh. Vi får se, är hur som helst väldigt nöjd med de jag har nu!

(det här var möjligen mitt mest materiella inlägg någonsin? Tror aldrig jag skrivit om kläder förut)

6 kommentarer:

  1. Jumpsuits är ju det bästa att gå runt i om sommaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Men jag tänker inte begränsa mig - jag tänker bo i dem året om ;)

      Radera
  2. Alltså älskar jumpsuits! Äger för tillfället exakt noll stycken (jag vet!!!) men måste fixa det snarast? Ska också kolla in Ellos- tack för tipset!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa! Så bra att ha klädseln klar och bara att ta på sig skorna till ;) varsågod! ;)

      Radera
  3. Älskar också jumpsuits!! Identifierar mig inte med klänning/kjol så jumpsuits är perfekt för mig. Tråkigt att gå på toa bara :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. samma här! Har aldrig varit en klännings-/kjolperson (mest för att jag går så manhaftigt att jag ALLTID har halva kjolen inbökad mellan benen :( ) så det här är perfekt! ... jo, det är inte så enkelt som en gärna hade haft det ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).