tisdag 19 juli 2016

05:58.

åååååh jag är så himla tröttttt! Känner att det här kommer att bli en lång dag. Tova (eller den snarkande sambon) väckte mig 03:43 och jag lyckades inte somna om, trots att mina familjemedlemmar sover. Idag ska vi till nästa läkare med Tova och efter det blir det en sväng till butiken så vi kan börja baka och dona till namngivningskalaset på lördag. Så. När ska den här hannan få sova då? Somewhere next to never? Skönt att Sami är hemma med oss idag i alla fall, om det skulle bli skrikfest under dagen och mitt sömntörstande tålamod skulle gå i kras. Nåja. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och njuuuta av min egentid. Ja. Jag är ironisk. Jag njuter inte alls. Jag saknar min sömn. Dessutom är "njuta" cirka världens fulaste ord. Punkt.

4 kommentarer:

  1. Du får sova sen när hon är 17-18. Eller nej förresten, då ligger man väl vaken och oroar sig för att de "små" är ute och ränner på kvällar och nätter ;) Eh! Sova får en göra i graven! :( Med detta vill jag säga, jag vet hur det är! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ja, herregud. Kände mig ganska nära graven i morse ;) men så vaknade Tova för mat vid halv sju och jag gick och la mig med henne till halv tio när hon var klar, så jag fick lite sömn till i alla fall :) tack <3

      Radera
  2. Även jag sov kryckigt inatt och det var inte ens någon som väckte mig. Hoppas dagen går bra i ala fall <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. nämen! Du behöver inte vara sympativaken för min skull ;) dagen gick helt bra och jag sov någon timme till med Tovis i morse :) <3

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).