måndag 27 juni 2016

Virvlar och sådant.

du vet, den där frisyren som Tova rockar? Det kan hända att jag har ärvt ner den. Eh. Så det kan hända att hon kommer få i nerverna på den när hon blir äldre och vill försöka sig på någon slags lugg. Färgen (möjligtvis att det röda stänket kommer från min sida av släkten) och mängden hår kanske jag inte hade så mycket att göra med, men virveln - den är från mig. Ja, jag får väl be om ursäkt på förhand - sorry! Det var inte meningen att krånglas!

ilihan1
lilihan2

2 kommentarer:

  1. Jag tror det är mer än bara den som ärvts ner från dig, jösses vad det var likt Tova där på första bilden <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, kanske det ;) jag ser det inte, oftast ser jag mest Sami i henne :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).