onsdag 1 juni 2016

Sommarbebisen.

lili1
lili2
lili3

värmen håller i sig idag igen, som tur är fläktar det lite utomhus i alla fall. Tovis sover i vagnen (mja, mer eller mindre bra i alla fall) och jag sitter fortfarande med sömngrus i ögonen från natten. Kaffe-kaffe-kaffe är mantrat för dagen, igen. Nåja. Det är det ändå värt när en får guldstunder som den ovan, när Tova är nöjd och glad en längre stund. Det roligaste just nu är att ligga på rygg och hissa upp benen i grodposition, idag fick hon nästan tag i ena foten också! Hon såg dock ganska förvånad ut, så jag vet inte riktigt om det var meningen. Knase.

ja, det var senaste uppdateringen från bebisbloggen. Eh. Har inte så mycket mer spännande att säga. Tovas kusiner var på besök igår och hon fick ett babygym i present, det låg hon sedan och pratade med hela kvällen. Så. Nu är allt sagt.

är det något speciellt du skulle vilja läsa om? Säg till, så fixar jag! Min fantasi har fastnat någonstans under täcket för tillfället, så det blir ju mest ... Tova. Alla förslag är välkomna!

4 kommentarer:

  1. Men, jag vill ju läsa om Tova ju ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ja - men utöver det! Jag lär ju inte sluta skriva om henne ;)

      Radera
  2. Så fint leende <3
    Bra med kusinbesöket :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).