tisdag 21 juni 2016

Säg en siffra.

bildmapp

jag fick en liten idé härom dagen (... som jag så klart hunnit glömma bort trehundrasextiotre gånger redan)! Jag har ju fotograferat i princip dagligen sedan jag skaffade min första systemkamera 2007, min älskade lilla Nikon D40, och det har ju hunnit bli två kamerabyten (först till Nikon D90 och sedan Nikon D800) och 1495 bildmappar sedan dess. Många av bilderna har sedan de lades in på datorn, mest legat och skräpat då de inte passade till just det ändamålet jag skulle använda dem.

jag tänkte att du som läser skulle få skriva ett (eller för all del flera) nummer mellan 0001 och 2023 och så skulle jag lägga upp ett urval av bilderna i ett inlägg här på bloggen. Vad säger du? Skriv numret i en kommentar nu!

14 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).