onsdag 15 juni 2016

Phews.

bebiselfie

tömde telefonen och hittade bilderna ovan, tagna för två veckor sen ganska exakt. Bjuder på de mörka påsarna under ögonen! Vill du skaffa samma så köpte jag dem från Sömnlösa Huset 215 i Jomala! Det är svårt att ta bilder med bebis, antingen sitter hen som en säck eller så blir det en fräck underifrån-vinkel på den vuxna. Nåja. Mästerverk är ju ändå alltid mästerverk. Va? Hur det hängde ihop med någonting? Nja, alltså. Det gjorde väl egentligen inte det, det är svårt att förklara.

ehe-he.

4 kommentarer:

  1. Vill man ha så har jag några påsar att skänka bort här på askis ;)

    SvaraRadera
  2. Men barnet som inte vill sova så mycket har inga svarta påsar under ögonen :D. Alltid nåt eller hur ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nja, om du tittar riktigt noga ser du att hon skaffat babyversionen av dem ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).