onsdag 22 juni 2016

Kaptenens logg: 22062016.

DSC_6622blogg
DSC_6619blogg
bebisfötter är lite som kattassar, små, söta och mjuka.

dagarna är lite hipp som happ just nu, minns inte om jag gjort något idag eller igår eller kanske till och med förra veckan. Lite enformig, men samtidigt oftast rätt givande. Tova är mycket trevlig att umgås med när hon är glad och har sovit tillräckligt, har hon inte gjort det är det inte lika mycket av en dröm. Eh. Så klart. Flicka, det finns så mycket av mig i dig. Idag är Sami på bygget och monterar toalettfönstret (vilket ska bli roligt att se, då det inte varit ett fönster där förut), imorgon ska vi städa och handla och försöka få till någon slags familjetid. Det är svårt, det där. Det är sällan vi hinner umgås hela familjen utan att något annan pockar på. Bara vi fått flytta blir det nog bättre. Det kan ju inte bli sämre i alla fall.

jaha, snabb recap då: Tova sover fortfarande krackligt på dagarna, jag har plöjt nästan hela två säsonger av iZombie och det är midsommar på fredag och vi har inget speciellt inplanerat. Typ så. På söndag får vi kaffegäster i alla fall, alltid något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).