tisdag 28 juni 2016

Hårresande historier.

hårihårihåret

m-hm. Nu är det dags igen, jag har tröttnat på mitt hår. Som alltid vid den här tiden på året. Jag klippte mig senast i december utan någon plan för rufset, ville mest slippa den här surfvågsluggen (it's a thing, tro mig) och nu är den tillbaka igen. Får försöka boka tid till min frisör snart, förutsatt att hen inte är på semester. Håh. Då får det vänta lite till. Tänker mig något sådant här, så här eller typ så här (ja, alltså. Jag avskyr egentligen att ha långt hår. Trassligt och ivägen). Det är väl egentligen något liknande håret jag hade på bilden nedan (2012), fast med kortare klippt i nacken. Tror det kan bli fint!

kortinacke

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).