onsdag 4 maj 2016

Mitt i allt var det maj.

camånad

försöker skriva ett litet "hej" här med en cranky bebis i soffan som vill ha nappen men spottar ut den var tjugonde sekund och blir superarg över det. Håh. Minns inte att livet var så svårt när en var liten. Uppenbarligen är det svårt. Supersvårt. Nåja, sedan sist har vi hunnit med hörseltest på BB (för de glömde bort oss under helvetesveckan) och idag var vi på vårt tredje besök till rådgivningen. Efter lite krångel med viktuppgången har fröken nu ökat bra i vikt även till detta besök. Tur.

idag är tredje dagen vi spenderar för oss själva, jag och Tova. Det går ... helt okej. Vi vänjer oss. Jag försöker komma ihåg att få i mig mat och vatten emellan. Det går också lite sådär. Nåja. Nu: umgås med fröken Crankalot. Puss!

4 kommentarer:

  1. Det där inlägget känns oerhört bekant på nått vis! Skulle kunna vara skrivet av mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag antar att det blir lite enformigt för alla i början ;)

      Radera
    2. Ja, första bebistiden ser nog ganska liknande ut hos alla gissar jag. Mata, byta och springa till rådis :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).