fredag 27 maj 2016

Jag kan inte lura mitt hjärta.

rosis1
rosis2

istället för att bli sommar och varmt, vände vädret och blev till någon slags kylig, blaskig variant. Himlen är grå, men det vägrar regna. Tänker att bebis, som ligger i vagnen på verandan, skulle sova väldigt bra där om det regnsmattrade på taket och fönstren. I know I would. Istället är det nästan helt tyst ute. Så tyst det blir här, förstås. Hade en jobbig morgon på den här dagen, som tur var vägdes den upp av att Tova sov sammanlagt lite över en timme på dagen. Jag hann till och med lägga mig i sängen och slumra en stund. Annars har det blivit mycket kaffe idag. Känner på mig att det kanske hinner bli en del till. Stackars min mage. Stackars min kropp som byggt upp en tolerans mot koffein, blir knappt pigg mer.

nåja, snart kommer Sami hem och då blir i alla fall min lilla värld lite mindre grå.

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).