torsdag 26 maj 2016

Hej från bebisbloggen.

DSC_6155b
DSC_6178b2

uppenbarligen är jag en sådan mamma - en som kan ta femtio bilder på sin bebis under cirka två minuter. Tova badade igår kväll och somnade med lite fuktigt hår, vilket resulterade i frisyren ovan. De säger ju att har en mycket halsbränna under graviditeten får man en bebis med mycket hår, i mitt fall stämde det i alla fall! Vi klarade dagen igår, trots att Sami inte kom hem förrän det var kväll. Skönt att det är fredag imorgon.

8 kommentarer:

  1. Vad fin hon är, er lilla Tova! : )

    SvaraRadera
  2. Vilket hår! Så fantastiskt gullig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Vi kan redan få upp det längsta i tofsar! :)

      Radera
  3. Jag var lite orolig att Elma skulle vara flintskallig då jag inte hade halsbränna en enda gång, men hon hade som tur är en hel del hår ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, tänk då vilken halsbränna jag hade ;)

      Radera
  4. Haha,inte undra på att även jag hade rejält med halsbränna när det begav sig :D. Den hade jag inte hört förr :)
    Gillar frillan <3

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).