onsdag 18 maj 2016

Dagens svammel.

favr
ett stycke konstig och omotiverad bild, varsågod!

funderar på namngivning för Fröken Fnork, vet egentligen ingenting. Har bara erfarenhet av "traditionella" dopceremonier och någon sådan kommer det inte bli. Ingenting kyrkligt. Vill inte heller ha något för uppstyrt och stelt, vill liksom hålla det som en lite mer avancerad kaffebjudning. Även om namnen redan är "avslöjade". Jaja. Måste diskutera med Sami och se vad det blir, förhoppningsvis blir det någonting. Se där! En kan skriva ett inlägg med noll substans! Det går jättebra! Ja, jag har egentligen inget nytt att säga, kämpar fortfarande med att få lillis att sova sin dagsvila. Snart vänder det nog. Nu har hon faktiskt (peppar, peppar) sovit i tjugo minuter, det är längre än någonsin förut under dagtid!

4 kommentarer:

  1. Mysigt att få läsa lite vardagsfunderingar från dig. Har tänkt på dig jättemycket den senaste tiden!

    SvaraRadera
  2. Det vänder tillslut, det är jag nästan säker på <3

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).