fredag 1 april 2016

En dag på språng.

var på besök till barnmorska idag. Hen kände på magen innan hen tog måttet på den och konstaterade att "det är väldigt mycket barn här inne". Jo, tack. Jag har känt lite så själv. Bokade en tid tillbaka om två veckor, eftersom vi ska på tillväxtultraljud den 7:e om inte bebis kommit då. Hoppas förbanna att vi inte behöver fara på ett till besök till barnmorska. Vill ha ut Semlan. Känner mig lite som Bella i Twilight just nu. Som att magen ska spricka. Eh. Nu minns jag förstås inte om magen sprack i Twilight, men ja. You get the picture. Hoppas dock att bebis hålls i magen tills imorgon, så slipper hen bli ett aprilskämt. Som att det nu spelar någon roll. Men i alla fall.

annars då? Sami var ledig idag så vi passade på att åka runt på stan och göra ärenden. Vi har nu beställt både kakel och klinkers till köket. Hoppas det blir bra på plats också. Ska bli spännande att se!

20062015
så det här inlägget inte ska bli alldeles bildlöst, slänger jag in en solnedgång från juni förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).