onsdag 6 april 2016

BF idag.

bfbfbf

precis som rubriken säger så har vi nu kommit fram till Semlans beräknade födelsedag. Känns det som att hen är på väg ut? Nej. Inte direkt. Ingen molvärk, inga sammandragningar. Ingenting. Sov superdåligt under natten, men tog igen det på morgonen när Sami åkt på jobb. Orkar inte vänta mer! ... Som att det går att göra något åt. Eh. Ska alldeles snart ta tag i dagens enda planerade göromål: att duscha. Så spännande är livet denna regniga aprilonsdag i mitt höggravida liv. Först äta, duscha och sen fortsätta se på Doctor Who på Netflix. Kanske tråkar ut bebisen så hen vill evakuera självmant.

troligen kommer ett vecka 41-inlägg upp mot kvällen. Jag som hoppats att vi skulle haft bebis på utsidan redan. Det blir inte alltid som en vill, så klart. Får fortsätta studsa på pilatesbollen och traska runt utan planer här hemma medan jag dricker mitt hallonbladste. Att sätta igång en förlossning verkar ju vara ett helt projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).