torsdag 7 april 2016

BF +1.

bfplus1a
bfplus1b
det här kan möjligtvis vara två av de mest disturbing bilder jag någonsin tagit. Och dessutom publicerat.

blev det bebis inatt då? Nej. Det kanske du själv listade ut, förresten. Vaknade klockan fyra med någon liten känning i ryggen och tänkte "tänk om det drar igång nu!" - det gjorde det inte och allt som hände var att jag blev så uppvarvad att jag inte kunde somna om. Smart drag, pucko. Nåja. Idag har vi varit på tillväxtultraljud och Semlan följer sin kurva, som ligger lite över normalkurvan. Orka vara "normal", liksom. Enligt doktorn verkar allt vara i sin ordning och alldeles, alldeles snart kommer vi få hålla vår bebis. Inga konstigheter. Jag längtar. Nu ska jag gå och lägga mig en stund och drömma om bakverk.

puss.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).