torsdag 28 april 2016

Bara du och jag.

tovis
27042016.

idag kör jag och Tova en övningsdag inför nästa vecka, då Sami går tillbaka på jobb efter pappaledigheten. Eftersom fröken vägrade somna om efter matningen imorse, sov inte jag heller många minuter, så idag for Sami ut till bygget för att kakla och jag och Tova stannade hemma och tog igen lite sömn. Nu försöker jag äta lunch (ja, lunch. Dygnsrytmen är inte riktigt vad den varit) och dricka en kopp kaffe. Får se hur kallt kaffet hinner bli innan det är slut.

8 kommentarer:

  1. Fröken vaken håller mamman på alerten :) <3

    SvaraRadera
  2. herre va söt. tusen grattis <3 läste din förlossningsberättelse och det knöt sig i magen, att det kan va helt fantastiskt för vissa och fruktansvärt för andra. du är stark som tog dig igenom det, önskar er all lycka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! <3 ja, vi var verkligen inte beredda på den här starten, men efter omständigheterna gick det bra ändå, tack igen! :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).