onsdag 23 mars 2016

Vecka 39.

v39

höll nästan på att glömma att det var onsdag idag igen. Har mest sovit den här veckan, så dagarna blandas ihop i ett virrvarr. Försöker fortsättningsvis ge mig själv ro att vila så mycket som möjligt på dagarna, eftersom nätterna fortsätter vara upphackade. Börjar bli frustrerad med magen, då inga kläder passar och jag slår i den överallt. Snart är det förhoppningsvis över. Har börjat dricka hallonbladste och igår var vi ut på en promenad som endast resulterade i sjuk smärta i fogarna. Nåja. En måste ju prova allt. Idag har jag känt av lite värk i ryggen och stickningar neråt, kanske det börjar hända något snart?

idag har det, enligt min mobilapp, passerat 95 procent av graviditeten och det är 14 dagar kvar till BF. Imorgon ska vi på första besöket till BB-barnmorska. Tänker mig att det inte är så annorlunda mot tidigare besök, men vad vet jag? Förhoppningsvis får vi kika in i ett av förlossningsrummen, då de var upptagna när vi skulle fått titta på förberedelsekursen.

kom ut, lilla Semla, vi längtar efter dig.

39

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).